torsdag 20 oktober 2011

Torsdag = bra dag

Idag har jag bara haft basgrupp och eftermiddagen har spenderats hemma, jag gillar torsdagar av denna anledning, inget att vara nervös för, man kan gå i vanliga kläder i skolan, det bjuds på fika (en i gruppen bakar varje vecka, jodå, vi tandläkare (-studenter) kan!) och jag får komma hem tidigt.

Jag har hunnit komplettera lite från förra veckans fall och hunnit kika på vad som behöver läsa till det nya. Dock kommer det bli avbrott mitt i läsningen till det eftersom vi i två veckor framöver kommer ägna oss enbart åt mastern och inte ha något annat på schemat.

Bara en dag kvar innan helgen, och imorgon går vi bara halvdag - underbart! Vi har inget planerat i helgen och det är så himla skönt för alla helger fram till nu har varit uppbokade med saker ändå från terminstart. Det har visserligen varit väldigt roliga saker men hemma-människa som jag är trivs jag väldigt bra med att bara gå hemma någon gång ibland.

Nu har älskling kommit hem så nu ska vi sticka och handla, sen blir det fortsatt plugg innan säsongsstart av Criminal minds!

Ha en fin kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar