måndag 24 oktober 2011

Så var mastern igång på riktigt!

Ja, idag har Linda och jag suttit och pysslat med mastern hela dagen lång, förutom när det behövts pyssla med lillan såklart! ;-) Vi har suttit hemma hos Linda och alltså haft det riktigt mysigt (mycket mysigare än att sitta på skolan, så vi passar på när vi kan!) och lilla Olivia har fått sitta med framför datorn emellanåt och stöttat oss i arbetet. :-) Etikprövning är det vi har börjat med och det är inte det enklaste vill jag lova, det är mycket som ska fyllas i och allt har vi inte koll på hur, men det ordnar sig nog med lite hjälp från olika håll. Det är skönt att ha kommit igång i alla fall och dagen har varit mycket lyckad så det känns bra!

Igår gick Markus och jag ut i det härliga vädret och fick en riktigt skön promenad. Kameran hängde som sagt med så jag bjuder på lite bilder.






Ja, vi hade lite extra energi så det blev lite akrobatiska övningar också... ;-) 


Nu ska jag se om jag kan få lite pluggat innan jag hamnar i soffan, men det blir nog inte så mycket för jag är redan trött!

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar