fredag 21 oktober 2011

TGI Friday!

Jaaa, äntligen fredag, och vilken fredag sen! Jag har fått en ledig eftermiddag och det är fint väder ute, så underbart! Jag tog en sväng på stan när jag kom till Lund, köpte ett par skor på Bianco, jättefina, men små fötter som jag har måste jag känna efter ordentligt om jag verkligen kan ha dem, det är stl 36 och jag har en rejäl sula i men jag tvekar lite ändå... Jag hoppas dock att det ska funka, får väl ha lite grövre strumpor vetja! ;-) Det blev ett par svarta jeans på Cubus också, billigt och bra!

Väl här hemma tänkte jag att jag skulle få lite pluggat, men det verkar som att kroppen har insett att det verkligen är fredag för jag är helt slut nu. Det är nästan så att ögonen går i kors på mig. Inte konstigt om jag är trött iofs, jag har varit nervös sen igår inför klinikpasset idag och i natt har jag bara drömt om mina patienter och allt som ska göras och jag hade fått för mig att jag hade glömt bort en patient som sen ringde och var arg på mig, ringde flera gånger...det visade sig sen när det blev lite liv i mig att det var Markus väckarklocka som hade hörts i drömmen och när jag då kom på att jag faktiskt inte hade glömt bort någon patient kände jag mig så lättad att jag skrattade åt mig själv och mina dumma tankar! Som det kan bli i drömmarnas värld! ;-)

Ikväll ska det bjudas på tacos här hemma, riktig fredagsmat! Till efterrätt tänkte jag baka en äppelpaj med knäckigt täcke, mmm! :-P Vi har många äpplen så vi kan baka på rejält!


Ha en riktigt härlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar