onsdag 12 oktober 2011

Vad skulle jag göra utan dig?


En hyllning till min fästman, den mest underbara mannen i världen! För att han är så snäll, så omtänksam, så varm och trygg, så positiv och glad. Han tröstar mig varje gång tårarna trillar, kramar om mig och säger att allt kommer bli bra. Låter mig ligga i hans trygga famn och blöta ner hans bröst med salta tårar. Han klappar mig på huvudet och viskar snälla saker, saker som värmer och som gör mig glad.

Jag älskar dig så mycket, utan dig hade jag känt mig vilsen.




2 kommentarer:

  1. Såå himla vackert vännen (L)
    //Linda

    SvaraRadera
  2. Han är en fin man den där broren min.
    Tror kärleken du känner för honom går jämnt med min kärlek till honom! Ni är ett riktigt perfekt par! fina ni!! PUSS och ses imorgon :)

    SvaraRadera