fredag 18 november 2011

Love me tender, love me true

Norah Jones vackra stämma ljuder ur högtalarna, potatisen har klyftats och åkt in i ugnen, och här sitter jag nu ännu en fredag och sörplar mitt kaffe för att hålla mig vaken några timmar till. Jag njuter till fullo av att denna dag är kommen och att denna dag blev så bra som den blev. Klinikpassen gick bra och jag känner att jag är lite back in the game nu och det är jag väldans glad för. :-)

Ikväll blir det återigen en lugn fredag med älsklingen i soffan med god mat i form av lövbiff, klyftpotatis och hemmagjord bea. Bea'n har dock varit fryst och vi får väl se om vi kan lyckas värma den utan att behöva göra några ingrepp men antagligen måste vi det, det brukar vara så.

Imorgon kommer finaste töserna hit och det blir Twilight dagen lång (ja igen)! Först ska vi se de tre första filmerna här hemma och sen ska vi ner på stan och se den fjärde filmen - Breaking dawn på bio. Det ska bli supermysigt! :-)


Njut av fredagskvällen och ha en riktigt fin helg! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar