onsdag 30 november 2011

Yankee Candle




Jag är med i en tävling nu på Nordingårdens blogg, man kan vinna ett stort ljus från Yankee candle och den tävlingen vill man ju inte missa! För att erhålla min guldstjärna ;-) länkar jag så från min blogg, men som helst kan vinna så är ni sugna så föreslår jag att ni går in här!

Idag har det varit en lång dag i skolan och jag känner mig otroligt trött! Önskar jag kunde krypa ihop i soffan under filten och sluta ögonen ett tag, men icke. Måste läsa lite till inför fallet, fast det är faktiskt inte så mycket så om jag snabbar på så kan jag nog kunna slänga mig i soffan snart!

Imorgon blir det kort dag i skolan med endast basgrupp, på eftermiddagen blir jag "ledig" och alltså inget jobbande med masteruppsatsen eftersom Linda och jag satt med den igår istället. Vi hade först möte med vår handledare på skolan och sen satt vi hos Linda och kämpade på. Vi gjorde ett bra jobb men det tog sin lilla tid och jag var inte hemma förrän strax efter halv åtta...

Ha en fin onsdagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar