lördag 3 december 2011

Födelsedagsfirande!

Ikväll blir det fest i Sofiaparken! Älskling fyller 30 om några dagar och det ska naturligtvis firas. :-) Så ikväll kommer det vänner och några syskon (de som har möjlighet) och imorgon kommer sen den närmsta släkten. Det blir en full helg och av den anledningen passade det bra att jag vaknade tidigt i morse och kunde gå upp och plugga lite för det kan jag inte slippa undan. Igår förberedde vi lite med mat och annat och lite senare idag ska vi ta och fixa lite mer här hemma. Det krävs ju lite ommöblering för att få plats alla när man har en så pass liten lägenhet. Det ska bli väldigt roligt och jag ser fram emot både kvällen idag och morgondagen!

Det var mysigt att komma upp tidigt och tända adventsstjärnan och datumljuset och äta frukost framför Nyhetsmorgon. Jag njuter verkligen av helgmorgnar, även om jag måste upp och plugga. Det är så mysigt att vakna långsamt och kunna njuta av att man får vara hemma hela dagen (eller vad man nu ska göra).




Nu ska jag fortsätta läsa innan det är dags att börja greja och dona! Ha en fin helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar