söndag 11 december 2011

Nu är julgranen köpt!

Så var det söndag och det har varit en härlig dag. Jag har fått sova ut och tog det lugnt i förmiddags innan vi stack ner på stan och utförde lite jul-ärende. ;-) Som sagt är nu granen köpt och står på balkongen och väntar på att få komma in och bli klädd, men det dröjer nog en vecka till.

Nu har vi precis haft besök av Nina, Fredrik och deras lilla söta Astrid. De lämnade en försenad födelsedagspresent till Markus, och så passade vi på att fira tredje advent med en fika. Lilla Astrid har verkligen vuxit sen vi såg henne sist och det är verkligen en liten sötis!

Fredagskvällens tjejmiddag var underbart mysig och vi åt god mat och mycket mat! ;-) Det är verkligen härliga tjejer och vi fick snackat av oss mycket gällande skolan, naturligtvis är det den som står i fokus. Linda hade lilla Olivia med sig så vi fick mysa med henne också!

En liten del av all god mat vi åt


Av Linda B fick jag ett set med sprits och receptbok för makroner, det ska bli väldigt kul att prova på att baka dessa söta små bakverk! Tack igen gumman!

Av Heidi fick jag en jättesöt miniorkidé, tack igen vännen!

Nu är maten klar så nu ska jag slå mig ner i soffan. Ha en fortsatt fin söndagskväll och tredje advent!


1 kommentar:

  1. Tack för en jätte mysig kväll!! Var alldeles för länge sedan!! KRAM Nina och Astrid

    SvaraRadera