måndag 5 december 2011

Så var denna helgen över...

Så fort helgen har gått, och så härlig den har varit! Festen blev lyckad och det var kul att träffa alla härliga människor. Markus fick fina presenter och njöt hela kvällen, och det gjorde jag också, det var verkligen superkul!
Gårdagen var också jättetrevlig och det var mysigt att ha släkten (eller en liten del av den, vi får ju inte plats allt för många) här. Markus fick fler fina presenter och fin-fina presentkort på Ticket! :-) Efter att gästerna gått hem igår möblerade vi tillbaka det mesta och kunde sen krypa upp i soffan och hjälp så trötta vi var då. Då märktes det att vi kom sent i säng natten till söndag och att vi hade haft fullt upp.

Helgens huvudperson

Och så var det måndag igen och jag ska till skolan i eftermiddag och ha protetik-pass på kliniken. Jag gav mig själv sovmorgon och tänkte att jag kanske struntar i plugget nu på förmiddagen och tar det lugnt istället, jag känner mig fortfarande som om jag ligger efter med sömnen! Istället för plugg går jag runt och myser i lägenheten som har blivit lite julpyntad - helgen till ära. ;-)

Köpte mistel för första gången, den hängdes upp i köket och man fick passa sig om man hamnade under den! ;-) 


Amaryllisen blommar fint nu

Nu ska jag mysa framför Efter tio en stund innan det är dags för skolan! Hoppas på en bra vecka!


1 kommentar:

  1. Hej vännen!! Ja det låter som en kul helg! Och så skönt med sovmorgon! Bra gjort :-)
    Så fin juldekoration du har gjort. Vi hade också värmeljus i "mandelmussel-formar" på dopet, är ju jättefint.
    Vi får höras om torsdag.
    Många kramar// Linda

    SvaraRadera