tisdag 6 december 2011

Vad är det för en dag?

Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är älsklings födelsedag!!
Idag fyller Markus 30 år och hans dag började med kaffe, lussebullar, tända ljus och ett litet paket på sängen i morse. Jag fick gå upp ur-tidigt eftersom Markus går upp så tidigt. ;-) Men det var mysigt, och det tyckte han också.

Nu har jag varit ledig i eftermiddag och istället för att plugga har jag varit och handlat goda ingredienser och förberett middagen till ikväll, först nu har jag hunnit koka mig en kopp kaffe och satt mig ner här, trött som bara den. Och helst skulle jag plugga en stund innan födelsedagsgrisen kommer hem. Utöver middag och gotte väntar en överraskning här hemma...mer skriver jag inte, om i fall att han kikar in på bloggen innan han kör hem. ;-)

Nu ska jag försöka plugga, för ikväll vill jag hålla ledigt och umgås med älsklingen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar