onsdag 14 december 2011

I väntan på seminarium...

Sitter på skolan och väntar på att seminariet ska börja...Hade endodonti i morse och jag fick en patient som sökt till jouren pga värk och efter mycket om och men kunde jag ta bort värken och det är ju det som är så fantastiskt med det här yrket, att man kan få hjälpa patienter som har ont! Nu har vi lång-lunch och  töserna har antingen gått hem då de inte mått bra eller har möte med master-handledare. Så, här sitter jag och fördriver tiden... Börjar bli riktigt trött vilket inte bådar gott inför att sätta sig och lyssna på föreläsare. Jag hoppas verkligen att det är bra så jag kan aktivera mig med att skriva, annars kommer jag att somna!

Känner mig riktigt trött i mina kindmuskler idag och jag är öm om jag rör vid kinderna. Annars känns det okej, och några ärr ska det nog inte bli! Puh!

Nä, nu är det dags att börja röra på sig...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar