lördag 31 december 2011

Årets sista dag

Så var det bara några timmar kvar på året. 2011 går mot sitt slut och vi stiger in i 2012, ett år som förhoppningsvis blir ett bra år, det också.

2011 har varit ett år med mycket känslor, både upp och ned... kära mormor fick en stroke som hon tack och lov mirakulöst blev bra från, lilla gudbarnet fyllde sitt första år, älskling och jag förlovade oss, älskling fyllde 30, bror och R förlovade sig, två av mina vänner fick varsin liten fin tös, och sen ska vi inte tala om all stress som skolan medfört, men också all glädje över att ha klarat av nya saker... Det är mycket som hänt, och sammanlagt tycker jag att det har varit ett väldigt bra år.
2012 kommer också att bli ett händelserikt år, bästa vännen kommer att gifta sig precis som en annan nära vän, älsklings lillasyster, min "svägerska" och hennes K kommer att få en liten, och naturligtvis kommer det hända mycket mer, som vi ännu inte vet om. Det är både härligt och skrämmande, att inte veta vad kommande år för med sig.

Jag har pluggat färdigt för dagen och ska gå och lägga mig en stund innan vi ska göra oss i ordning för kvällens nyårsfirande med kära vänner i Malmö. Jag är helt slut och mår inte riktigt bra men jag hoppas att det hjälper med lite vila och en skön dusch, samt att komma i nyårsklänningen. :-) Det är lite synd på vädret med tanke på fyrverkerierna ikväll...dagen började så fint med rimfrostbeklätt landskap och klar himmel, men nu ligger dimman tät och lättar det inte kommer man få anstränga sig rejält för att se en enda pjäs vid midnatt.

"Ring klocka, ring..." och allt det där,
  jag önskar alla ett gott slut på 2011
och ett riktigt Gott Nytt År 2012




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar