torsdag 29 december 2011

Hemma igen

Igår kväll bjöd Kristian och R på förlovningsmiddag ute på Ringjsö wärdshus. Vi åt fantastiskt god mat och hade jättetrevligt. Efteråt åkte jag med Markus hem till Lund igen och det var skönt att komma hem till sitt eget efter några dagar borta. På kvällen kände jag att det började tjockna i halsen och jag kände mig inte helt kry och i morse när jag vaknade hade jag ont i halsen och lite feber. :-( Inte alls lämpligt när man ska tentaplugga hela dagen... Som tur var hade jag Ipren hemma så jag kunde trycka undan lite symtom...;-)

Jag ska lägga på ett kol till här med plugget men tänkte visa ett par härliga bilder på den lilla guldklimpen som nu har lärt sig att säga Vava till mig, Klara är ju lite svårt och eftersom jag själv kallade mig Vava när jag var liten så tänkte jag att det kanske gick bra, och det gjorde det! Det var många rop på Vava igår på middagen och naturligtvis så smälter jag nästan till en liten blöt fläck på golvet! :-)

Julbocken får en puss

"Än slank han dit, och än slank han dit, och än slank han ner i diket!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar