fredag 22 april 2011

Balkonghäng

Dagen började med ett trevligt snack med Tysklands-Sandra som jag inte pratat med på länge! Skype är underbart eftersom det känns som man verkligen träffas på riktigt, idag blev jag introducerad för den nya pojkvännen, vilket blir en helt annan sak än om man bara hälsar genom telefon. Under resten av förmiddagen har det varit balkonghäng som gällt, riktigt härligt! F har precis varit här och hämtat upp Markus för deras hajk, Häckeberga runt är det som gäller för pågarna. Jag är otroligt avundsjuk för jag skulle så gärna vilja ut i naturen nu i det här underbara vädret, men jag ska istället njuta här hemma med fantastiskt sällskap i form av de käraste vännerna (även om vissa saknas...)! Tjejerna kommer till mig ikväll så det blir lite god mat, vin och massa gott snack! Det ska bli riktigt härligt att ses igen då det var längesen jag träffade ett par av dem.

Igår hade Markus och jag en riktigt mysig eftermiddag. Vi stack ner på stan och åt glass och kikade på folk - stan har ju verkligen vaknat till liv nu när vädret varit så underbart! På kvällen blev det grillning och vi åt på balkongen för första gången i år!



Glad påsk på alla, hoppas ni har en riktigt skön ledighet!

1 kommentar: