fredag 1 april 2011

Freeeeedag!!

Det är äntligen fredag igen och jag har en mycket trevlig helg att se fram emot! Imorgon ska vi på 30-års fest (Markus lillasysters pojkvän är det vi firar) och det kommer nog bli livat misstänker jag, lokal är hyrd och mat och diverse drycker bjuds det på! :-) Vi ska våldgästa bror och F i nya huset och det ska bli så roligt att äntligen se det "färdigt"! Vi har inte sett det sen i januari :-O och då var det inte beboeligt så det ska bli fantastiskt roligt. Speciellt med huset är att det är min duktiga kompis S som ritat huset, även om det har kompromissats lite. ;-) Eftersom vi ska sova hos bror och svägerska ska vi få träffa lille älsklings-plutten till gudson igen och det ska bli härligt! Söndag blir antagligen en lugn dag, vilket känns underbart skönt efter en ganska tuff vecka. Veckans fall i skolan känns lugnt och jag tror att jag inte behöver plugga så mycket för en gångs skull - underbart!

Ikväll har vi intagit god mat i form av hemmagjorda hamburgare med skivad potatis i ugn, mums! Nu blir det soffan där jag antagligen kommer somna om någon timme, som vanligt på fredagkvällar.

Ha en riktigt skön kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar