onsdag 20 april 2011

In show

I Holiday on Ice har man ibland en sk "in show" där vem som vill får åka ett program som man fixat ihop och tränat på när tillfälle getts, dvs oftast sena kvällar efter sista showen, runt 23.30. När jag åkte hade vi en in show och jag var med i ett par nummer, ett där bara jag och min dåvarande partner åkte, och ett med ett antal andra åkare i gruppen. Meningen med det hela är mest för att ha kul och visa upp sig inför de andra som är med och jobbar men också för att visa att man vill bli satsad mer på. I klippet nedan är jag den som står längst fram till vänster (i bilden sett) och sen gör jag och Daniel ett lyft i slutet. Vi hade inte tränat på programmet så väldans många gånger, men det var himla kul att göra! Vi var sist ut i showens egen lilla show och klockan var säkert närmre 01.30...Det var ett helt annat liv.

http://www.youtube.com/watch?v=f6jHkTLXyvc


2 kommentarer:

  1. Härligt att se mitt hjärta! Väcker många minnen till liv...

    SvaraRadera
  2. Det är så kul att få se gumman! Jag har så svårt att förstå att du har levt det livet tidigare =)
    Njut av dagen! Det SKA ju bli riktigt fint väder idag =)
    Kram!

    SvaraRadera