måndag 11 april 2011

Skoltrött

Jag orkar snart inte med mer av den här terminen... Jag är så trött på allt som gäller skola och jag längtar mig tokig efter ledighet. Jag märker hur omotiverad jag är när jag en måndag förmiddag som denna då jag borde plugga sitter och googlar och surfar runt på allt möjligt bara för att slippa läsa. Blir knäpp. K6 är en energislukare som inte är av denna värld. Tack och lov att det är vår och tack och lov att det snart är påsklov. Utan det vet jag inte om jag hade orkat. Jag kommer plugga på lovet, det måste jag, en ynka tentavecka som vi har sen innan terminstentan räcker inte (i alla fall inte för mig!) men jag kan åtminstone få några dagar ledigt och framför allt slipper vi vara i skolan! Längtar...

Nåja, snart är det bara 2 år kvar...sen kan man börja leva det (enligt mig) riktiga livet. Då kommer man vara ledig när man kommer hem från jobb och helgerna blir fria, åh vilken lyx! Fast man får inte 3 månaders sommarlov förstås, för det klagar jag inte på! ;-)

Nej, nu måste jag äta och göra mig i ordning för skills lab.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar