torsdag 26 maj 2011

But baby, I'm the worrying kind...


Den här låten (som jag gillar bättre med Maia Hirasawa än The Ark) speglar väldigt bra hur det känns ibland. Som nu. Det här med att oroa sig, det är jag väldigt, väldigt bra på. Varför? Well, I'm the worrying kind. Inte mycket att göra åt det. Jag har lättare för att se alla hinder på vägen istället för att vara lite mer Timbuktu och det ordnar sig- typen.
Idag känns allt trist, jag orkar inte plugga mer, tentan kommer bli svår, sommaren kommer förstöras eftersom de måste dra ut på omdragningen av rören i huset mycket längre än de trodde. Mmm, idag är en sån dag.

Ge mig lov och ta mig till sommarstugan så jag kan glömma allt trist... Det pirrar faktiskt lite i magen av glädje när jag inser att vi snart blir fria. Snart kan jag sova hur länge jag vill, och göra allt mysigt som jag aldrig hinner annars, saker som hör sommaren till. Okej, allt kanske inte känns så dystert idag ändå...;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar