torsdag 19 maj 2011

Snart över

Nu är det snart bara en ynka vecka kvar på den här terminen, termin 6. Jag kan inte fatta att vi redan har läst 3 år. Men oj vad trött jag är nu. Trött i allmänhet, så otroligt trött, jag skulle kunna sova i en vecka känns det som (vilket jag ska göra så snart tentan är över), men även trött på skolan. Jag ska inte hymla, jag ÄR trött på skolan. Inte för att jag inte tycker det är roligt eller intressant, det är både och, men efter ett långt jobbigt år med många moment får man faktiskt vara skoltrött.

Imorgon ska jag och Markus gå på bio och se Pirates of the Caribbean tillsammans med N och F, det blir direkt efter skolan, eller så fort jag kommer till Lund, så jag hoppas jag hinner! På lördag blir det förutom tentaplugg, till att träffa tjejerna, det blir mysigt. Men det ska bli tidiga kvällar för mig, för jag behöver sova. 8 timmar/natten räcker inte (normalt brukar 7,5 timmar räcka) jag är trött när jag vaknar, klarar av förmiddagen ganska bra och sen blir jag otroligt trött direkt efter lunch, vilket sen inte släpper under hela eftermiddagen. Summan av kardemumman: JAG ÄR TRÖTT!!

1 kommentar:

  1. Hej gumman!
    Kan inte annat än att hålla med dig om ALLT du skrivit.
    Vet du? Vi ska också se Pirates!! Hoppas nu att den är bra (Fritte och jag går allt för sällan på bio).
    Hoppas att det gick bra på resterande endo-pass. Har själv aldrig haft ett sånt fall som du hade idag. Måste ha varit lärorikt. Skulle också vilja lägga --- intrapulpalt...
    Nepp, nog om det.
    Nu ska vi snart åka! Ha det så mysigt ikväll!! Man måste ju passa på :)
    Många kramar!

    SvaraRadera