onsdag 11 maj 2011

Huvudvärk...

Denna ständiga huvudvärk! Jag är så trött på den! Det förföljer mig ständigt (i alla fall under terminerna) och jag har ibland, som nu, ont flera dagar i veckan. Tabletterna hjälper inte helt och jag blir så trött av att ha ont. Klassisk spänningshuvudvärk kring tinningarna är det och jag gissar att det med största sannolikhet är stressen som ligger bakom. Denna stress. Lämna mig ifred och låt mig slippa!
Förutom att jag inte har läst mer än typ 2 lättlästa sidor, på svenska, så har det inte blivit mer plugg än så länge, och jag som hade såna ambitioner om att bli färdig med nästa veckas del till fallet idag... Men dagen har inte varit helt onödig då jag i morse hade klinik på parod och min patient visade rejäla (!!) förbättringar gällande munhygienen, vilket bevisar att något faktiskt fastnat och hjälpt av det jag sagt, och det känns ju så bra! :-) När jag kom hem sprang jag en runda i värmen och ja, det var lite för varmt, jag skulle haft väntat till nu ikväll, men gjort är gjort och det är ju så skönt efteråt. Det blev lite styrketräning här hemma med och jag är härligt darrig i mina armar nu. ;-)

Markus är på svenska mässan och har haft det riktigt bra verkar det! När jag ringde nu på kvällen var de på Liseberg som de fått biljetter till och de hade åkt "atmosfear" så de blev skakiga i knäna. Jag vill också till Liseberg och åka karuseller!!

Nu - tillbaka till allvaret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar