lördag 28 maj 2011

Tentaplugg - på riktigt

Ja, nu är sista passet på terminen gjort, vår grupp hade ju klinik in i det sista och avslutade kurs 6 uppe på endo (läs rotfyllningar) igår. Nu har alltså tentaplugget satt igång på riktigt och jag har idag gett det ett ärligt försök, men oj så långsamt allt går. Eftersom det (jag) går så segt har jag fått sitta otaliga timmar för att få saker och ting gjorda = nu är jag trött. Jag önskar jag kunde skriva "meeen imorgon kan jag vila hela dagen, det är ju faktiskt söndag!" men då skulle jag ljuga. Nåja, det blir nog bra, tillslut.

Snart har vi sommarlov och jag kan mysa med min lilla gudson igen! Som jag saknar honom! Det lilla pyret...

Nu ska jag krypa ner i sängen och slå på TV:n och mysa en stund innan jag somnar.

Njut av helgen, ni som kan, och glöm inte mors dag imorgon! :-) Jag som inte hinner träffa min kära mor imorgon får kompensera det vid senare tillfälle. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar