måndag 30 maj 2011

Solen har tittat fram...

...en stund i förmiddags i alla fall! Jag åt min lunch på balkongen och passade på att lapa lite sol samtidigt. Nu har den dock gått i moln igen men det gör inte så mycket eftersom jag ändå måste sitta inne och plugga (har alla anteckningar på datorn som måste matas med ström hela tiden så jag får klara mig här inne). När jag inte kan koncentrera mig på plugget (dvs varannan minut) kikar jag runt på facebook, såklart, och lite andra bloggar, jag har några favoriter och en ny favorit (Lantlif) var jag inne på precis och såg att det lottas ut en väldigt fin pläd från Nordljus. För att vara med i utlottningen ska man bland annat länka till inlägget, så det kommer HÄR!

Jag har blivit fullkomligt förälskad i denna typen av inredningsbloggar, där färgerna går i vitt, vitt vitt. Mmm, ge mig ett gammalt hus med fina golv så jag kan inreda så jag med! :-)

Nu får jag ta och försöka få gjort lite till...Hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar